Vandaag laatste check! Australië here i come :D!!! - Reisverslag uit Stompetoren, Nederland van Iris Bakker - WaarBenJij.nu Vandaag laatste check! Australië here i come :D!!! - Reisverslag uit Stompetoren, Nederland van Iris Bakker - WaarBenJij.nu

Vandaag laatste check! Australië here i come :D!!!

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

08 September 2014 | Nederland, Stompetoren

Nog heel even en dan is het zover. Vandaag nog maar 1 keer alle spullen controleren. Met een tas van 13 kilo en wat handbagage heb ik toch aardig bescheiden gepakt. Morgen om 11.00 uur op Schiphol zijn. Gelukkig kan ik nadat ik de groep heb ontmoet rustig afscheid nemen van mijn lieve vrienden,vriendinnetjes en familie. Vorige week heb ik een geweldig en onvergetelijk afscheid feest gehad. Nogmaals ontzettend bedankt aan iedereen die er waren en voor de mooie kralen/bedeltjes die ik heb gehad.

Ik ga beginnen met de oostkust (van Sydney naar Cairns). Verder heb ik als plan om al het moois op me af te laten komen en het op dat moment te zien. Natuurlijk zijn er wel al genoeg leuke ideeën. Verassend genoeg ben ik naast wat gezonde spanning helemaal niet zenuwachtig voor de reis. Ik voel me erg goed en heb er ontzettend veel zin in.

Jullie zien me volgende berichtje vast verschijnen als ik na een lange reis ben aangekomen Sydney.

Liefs!

  • 11 September 2014 - 23:12

    Margo:

    Ha Iris, als het goed is ben je onderhand wel geland ergens down under na een heeeeel lange reis.....en de eerste kanarie al gespot??
    Spannend hoor allemaal. In ieder geval heel veel plezier, laat het over je heen komen ,geniet ervan en pas goed op jezelf. We zien uit naar je reisverslagen....
    Groetjes, Kees, Margo, Bas, Jeroen en Miriam

  • 12 September 2014 - 16:38

    Ellen Bakker:

    Hallo Iris

    Heel veel plezier in Australie,geniet ervan. Als je misschien in Cairns komt en langs gaat bij
    Peterpans Adenture travel doe dan mijn schoondochter Chantal de groeten. Zij is daar manager. Geniet van alles wat erop je pad komt.

    Gr. Ellen Bakker
    Je oud collega op 431

  • 12 September 2014 - 22:00

    John En Nicole:

    We hoorde dat de reis goed is verlopen en dat nu het grote genieten kan beginnen
    groetjes uit HHW

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 02 Sept. 2014
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 10666

Voorgaande reizen:

09 September 2014 - 09 September 2015

Op avontuur in Australie

Landen bezocht: