nieuwe plannen - Reisverslag uit Stompetoren, Nederland van Iris Bakker - WaarBenJij.nu nieuwe plannen - Reisverslag uit Stompetoren, Nederland van Iris Bakker - WaarBenJij.nu

nieuwe plannen

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

12 November 2014 | Nederland, Stompetoren

Afgelopen donderdag ben ik geland in Nederland wegens overlijden van een familielid. Het is ontzettend snel gegaan en een dag nadat ik het nieuws hoorde stond ik alweer in Nederland. Gek om hier te zijn maar heel fijn dat ik zo snel kon komen. Jetleg viel alles mee en hoe dubbel ook het ook is om hier te zijn het is fijn om mijn lieve vriendje, familie en vriendinnen weer te kunnen zien. Ik heb vandaag besloten om wat langer in Nederland te blijven en heb mijn ticket omgeboekt naar 14 december. Het is nu alweer woensdag en zal aankomende dagen gaan kijken of ik voor die paar weken hier wat kan gaan werken. Ik kijk er erg naar uit om in december met mijn vriendje verder te kunnen gaan reizen en samen de westkust te gaan bekijken. Ik zal dan natuurlijk verder gaan met mijn blog om al mijn mooie ervaringen op te schrijven en te delen.

Liefs

  • 12 November 2014 - 21:04

    Nicole:

    Goed plan Iris dat je zo bij jezelf blijft met je beslissingen niet alles in het leven is in te plannen.
    elke keuze heeft zijn reden geniet lekker van de tijd in Nederland en ik wacht je blog af.

    Liefs, Nicole en John

  • 27 November 2014 - 15:56

    Bianca Zwart:

    Hè Iris gecondoleerd met je verlies.

    Heel veel sterkte.

    Ik vind het super leuk om af en toe je blog te lezen.
    Ik hoop dat je straks weer lekker verder kan genieten.
    Groeten Bianca ( van kinderthuiszorg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 02 Sept. 2014
Verslag gelezen: 462
Totaal aantal bezoekers 10643

Voorgaande reizen:

09 September 2014 - 09 September 2015

Op avontuur in Australie

Landen bezocht: