Jaaaa, terug in Australie, Perth! leuk! - Reisverslag uit Perth, Australië van Iris Bakker - WaarBenJij.nu Jaaaa, terug in Australie, Perth! leuk! - Reisverslag uit Perth, Australië van Iris Bakker - WaarBenJij.nu

Jaaaa, terug in Australie, Perth! leuk!

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

20 December 2014 | Australië, Perth

Precies een week geleden stapte ik voor de tweede keer op het vliegtuig naar het verre maar prachtige Australie.
Hoe zenuwachtig ik de vorige keer was hoe rustig was ik deze keer. Wat mede mogelijk gemaakt werd door de griep die ik had getroffen maar ook natuurlijk omdat het allemaal bekend was. Daarbij had ik het geweldige uitzicht dat mijn vriendje 3 dagen later kwam.
Net als de terug vlucht naar NL had ik alleen een overstap op Dubai van ongeveer 4 uur. Om dinsdag 1.30 uur ben ik geland in Perth en om 3.15 uur stopte de taxi voor de deur van het hostel. Heerlijk me bed in en geslapen tot een uur of 10.00. Erg luxe was dat we maar met ze 3en op de 6 persoonskamer lagen. Op de 20 persoonskamer waar ik eerder lag gaan er vanaf 5.00 uur ongeveer elke 10 a 15 min wekkers. Dit omdat bijna iedereen werkt in Perth. Dat maakte het slapen nu met maar 2 andere niet werkende en niet snurkende mensen erg aangenaam :-)!

Eigenlijk heb ik de dagen daarna behalve uitzieken alleen het hoog nodige gedaan.
Erg leuk was het ophalen van de auto, ons huis voor de aankomende 10 weken! Verder wat standaard dingen gedaan als boodschappen en het hostel uitzoeken voor onze eerste 2 nachten samen.

Stiekem was ik de dagen tot vrijdag toch wel aan het aftellen. Eenmaal vrijdag was Roland om 6.00 uur geland op australische bodem en om 7.45 uur zagen we elkaar voor het eerst. Direct door naar het hostel in Scarborough. Dit is een plaatsje aan het strand. Eerst naar het hostel en in de middag naar het strand geweest. Het was super warm weer (voor iedereen die het wil weten.... 33 graden :-)!) 's avonds even uiteten geweest en genoten van een zonsondergang. Super bizar en te gek om hier samen te zijn!!!

Volgende dag even lekker uitgeslapen en de stad in geweest. 'S middags genoten van het prachtige kings park. Hier zijn hele mooie gardens en het heeft een prachtige view over de skyline van Perth. In het park hebben we bedacht waar we de volgende dag ongeveer naar toe willen rijden. We gaan waarschijnlijk naar de Pinaccles toe wat ongeveer op 3 a 4 uur rijden ligt.

Ik kan echt niet wachten tot het morgen is. Super leuk om weer te kunnen reizen. Helemaal om dit nu samen te kunnen delen. Ik ben heel benieuwd hoe de westkust is en wat we allemaal gaan beleven.

Ik wens iedereen hele fijne feestdagen en een gelukkig & gezond & liefdevol 2016 <3!

Liefs

  • 21 December 2014 - 00:18

    Nicole En John:

    Wat zal deze reis anders zijn voor jou.
    Maar er is een overeenkomst met vorige keer . Je gaat weer ontzettend genieten het spat nu al van me tablet af. En het word kerst met een boom op het strand en 33 gr heeerlijk.
    Ik wens jullie fijne kerstdagen en een prachtig 2015 in alle opzichten
    En ik kijk al uit naar het volgende spannende verhaal.

    Groetjes Nicole en John

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 02 Sept. 2014
Verslag gelezen: 339
Totaal aantal bezoekers 10652

Voorgaande reizen:

09 September 2014 - 09 September 2015

Op avontuur in Australie

Landen bezocht: